.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با صدور پیام تسلیت مشترک ؛
نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران درگذشت قائم مقام شورای نگهبان را تسلیت گفتند
شمال نیوز : تلاش شایسته و مستمر مرحوم علیزاده به عنوان با سابقه‌ترین عضو حقوقدان شورای نگهبان در کسوت حقوقدانی و حفاظت از قانون اساسی ماندگار و جاودانه است .

شمال نیوز: در پی درگذشت شادروان حاج محمدرضا علیزاده، عضو حقوقدان و قائم مقام دبیر شورای نگهبان پیام تسلیتی از سوی آیت الله نتیجه تصویری برای محمدرضا علیزاده، عضو حقوقدان و قائم مقام دبیر شورای نگهبانطبرسی نماینده ولی فقیه در استان و محمد اسلامی استاندار مازندران منتشر شد‎.


متن پیام بدین شرح است :

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت شادروان حاج محمدرضا علیزاده، عضو حقوقدان و قائم مقام دبیر شورای نگهبان در اولین روز از ماه مبارک رمضان موجب تاثر و تالم گردید .

تلاش شایسته و مستمر مرحوم علیزاده به عنوان با سابقه‌ترین عضو حقوقدان شورای نگهبان در کسوت حقوقدانی و حفاظت از قانون اساسی ماندگار و جاودانه است .

حضور و خدمات موثر در مسئولیتهایی همچون معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، معاون بازرسی کل کشور، دادستان انقلاب اسلامی قائم‌شهر، مدیرکل ارزشیابی قضات و قائم‌مقام دبیر شورای نگهبان از سوابق کاری آن عزیز سفر کرده محسوب می‌شود.

اینجانبان درگذشت آن فقید سعید را به خانواده محترم ایشان و سایر وابستگان تسلیت عرض نموده و از خداوند رمضان برای آن مرحوم، رحمت و غفران واسعه و برای کلیه بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمائیم.

نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران    محمد اسلامی استاندار مازندران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.245 seconds.